ראש עיריית אלעד: "רפורמת התעריפים – נקמה בחרדים"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ראש עיריית אלעד: "רפורמת התעריפים – נקמה בחרדים"

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש על עליית מחירי התחב"צ: "זה לא רפורמה, זו נקמה ממשלתית בחרדים. נוקמים בילדים שלנו. אני מבקש פגישה עם שרת התחבורה כבר כמה חודשים, אבל היא מתעלמת לגמרי. ראשי הערים החרדיות צריכים לחשוב להוציא את התושבים להפגין"

צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית. "אני חושב שאין יותר רפורמות. בתקופה האחרונה נוגעים בכל מה שייך למגזר החרדי. אני לא חושב שמישהו במשרד האוצר חושב שהרפורמה בתחבורה הציבורית תועיל למגזר".

לדבריו "כולנו מבינים שאת הערים החרדיות בנו כגטאות. אלעד עיר מאוד קטנה, כך גם ביתר ומודיעין עילית והאוטובוסים נוסעים מעט מאוד קילומטרים ואפשר לבדוק – הם מלאים באנשים כי אין להם רכבים ולכל אחד יש 5-7 ילדים.

"אני קורא לזה חד משמעית נקמה, בנושא החד פעמי עוד אולי יש איזו סיבה מוצדקת, במעונות אולי זה כי רוצים לעודד אנשים לצאת לעבוד – אבל זה מגיע לרמה שנוקמים בילדים שלנו.

פרוש מסביר: "לזוגות אצלנו אין רכבים, אולי מקסימום רכב אחד למשפחה. במגזר הכללי יש שני רכבים לכל זוג וגם לכל ילד מגיל 18 יש רכב. אצלינו אמא שולחת בבוקר שבעה ילדים לבתי הספר וקופץ לה עכשיו המחיר מ-2.5 שקל ל-5.5 שקל לילד. מה הם הועילו בזה?"

"במגזר הכללי האוטובוסים ריקים והמימון הוא יותר גדול, אצלינו באמת זה רווחי. משרד התחבורה יודע את זה. אולי צריך לקבל החלטה בערים החרדיות שלא נוסעים באוטובוסים בתקופה הקרובה או לחילופין לצאת להפגנות".

עוד הוסיף פרוש: "אני מנסה להיפגש עם שרת התחבורה כבר כמה חודשים. אין עם מי לדבר. אבל גם אם שר כזה או אחר רוצה לעזור, בממשלה הזו אין קשר בין אחד לשני, בין משרד למשרד ומפלגה למפלגה".

דוד חכם: "התקשרת כבר לממלא מקומך יהודה בוטבול, מועמד ש"ס לראשות העיר, כדי לאחל לו חג שמח?". פרוש: "אני נפגש איתו בעירייה כל יום. חבל שאנשים מחוץ לעיר רוצים לחמם את האווירה שנה וחצי לפני הבחירות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה המחיר שאנו צריכים לשלם משום שהחברי כנסת ששלחנו לייצג אותנו החליטו שביבי יותר חשוב מכל דבר אחר ויסכימו לבלוע כל צפרדע העיקר לא לפגוע בו ובבחירות הבאות הם מצפים לקבל עוד קולות!!!